سرخط خبرها

یک کمدی هیجان‌انگیز در نمایش خانگی | سریال نتفلیکس را رایگان ببینید

  • کد خبر: ۱۸۴۸۱۳
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
یک کمدی هیجان‌انگیز در نمایش خانگی | سریال نتفلیکس را رایگان ببینید
سریال «وان پیس» (‌One Piece)، محصول ۲۰۲۳، با دوبله اختصاصی و به‌صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پلتفرم «تماشاخونه» که مجموعه‌ای از آثار سینمای ایران و جهان را به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده، این روز‌ها، سریال «وان پیس» را نیز عرضه کرده است.

«وان پیس»، مجموعه لایواکشن تلویزیونی در ژانر کمدی و ماجراجویانه محصول ۲۰۲۳ کشور انگلستان، به‌عنوان یکی از بهترین اقتباس‌های انیمه لایواکشن معرفی شده که در ۸ قسمت برای نتفلیکس ساخته شده است. استیون مائدا، نویسنده و تهیه‌کننده آثاری چون سریال‌های Lost و C.S.I. Miami و The X-Files، به‌همراه مت اوونز، نویسنده سریال Luke Cage، به‌عنوان شورانر (تهیه‌کننده‌ اجرایی) در این سریال حضور دارند.

سریال لایواکشن «وان پیس» که اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر ائیچیرو اوداست درباره دنیای پرماجرای دریانوردی است که طی آن یک کاپیتان دزد دریایی جوان به‌همراه دارودسته‌اش قدم به عرصه دریا می‌گذارد تا عنوان پادشاه دزدان دریایی را به‌دست آورد و گنج افسانه‌ای موسوم به «وان پیس» را پیدا کند.

هر ۲ قسمت از این سریال ۸قسمتی را مارک جابست، تیم ساوتهام، اما سالیوان و جوزف کوبوتا ولادیکا کارگردانی کرده‌اند. ایناکی گودوی، امیلی راد، مکنیو، جیکوب رومرو، تاز اسکایلر، مورگان دیویس، آیدان اسکات، جف وارد، کریگ فایربراس، مک‌کینلی بلچر و پیتر گادیوت از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول این سریال حضور دارند و به ایفای نقش در آن پرداخته‌اند. احتمال ساخت فصل دوم این سریال هم بسیار زیاد است.

سریال «وان پیس» که امتیاز ۸.۵ را در سایت IMDb به‌دست آورده در ۸ قسمت به‌صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

منبع: صبا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->